TechEd Europe 2014 in Barcelona

TechEd Europe 2014
#TEE14

Ja, vanaf 27 oktober is het weer zo ver: vijf dagen TechEd Europe. En ik ben er bij.

Tijdens deze TechEd zal hier dagelijks een semi-live blog verschijnen. Ik verwacht dat de Wifi connectie net zo goed, of slecht, als andere jaren zal zijn dus het uploaden zal voornamelijk ‘savonds in Hotel Jazz plaatsvinden.

Mocht er zo nu en dan toch internetverbinding zijn, dan zal ik ook hightlights plaatsen op twitter: @svelde met als hashtag #tee14

Tijdens deze TechEd werk ik met een Surface 2 RT. Eens kijken of dit de ideale reisgezel is voor de live-blogger. En natuurlijk heb ik ook mijn  Lumia 820 bij me. Omdat ik verwacht dat ik niet volledig op de batterij kan vertrouwen heb ik ook nog een Lumsing powerbank ingepakt.

Mocht je zelf ook gaan en mij willen ontmoeten? Laat even een berichtje achter of via twitter @svelde

C U @ Barcelona!

Teched Europe alumni
Returning again
