TechDays 2013 wrapup: de video’s

De Techdays 2013 zijn al weer een maand achter de rug. En als ik nu terugkijk kan ik zeggen dat het dit keer erg inspirerende dagen zijn geweest. Er werd geroepen dat er geen echte grote aankondigingen waren maar naar mijn gevoel zijn die er de laatste jaren steeds minder. En wat juist is toegenomen is de grote stroom van tussentijdse updates van Visual Studio en de regelmatige updates van Nuget packages. En hier speelde de Techdays handig op in.

De afgelopen weken ben ik handson begonnen met Windows Phone, Azure Webroles, SqlAzure, MVC4 WebApi, EF5 CodeFirst en SignalR; erg gaaf dus om dit allemaal in één oplossing te combineren.

Helaas werden niet alle Techdays sessies opgenomen maar gelukkig zijn er toch nog best veel opnames beschikbaar gekomen. Zeker als je dit combineert met de video’s van de Techdays in België die toen ook plaatsvond. De zoekfunctie op Channel 9 vind ik  onhandig en werkt eigenlijk maar per land. Ik heb hier dus een opsomming van de beschikbare sessies van de Techdays in Nederland en België opgenomen. Gewoon omdat het makkelijk is. Veel kijkplezier!

TechDays 2013 The Netherlands

http://channel9.msdn.com/Events/TechDays/Techdays-2013-the-Netherlands

 En hier zijn de sessies van de TechDays 2013 in België. Ook deze zijn van prima kwaliteit en het gelukt wilt dat hier enkele sessies van Bart de Smet te zien zijn. 

http://channel9.msdn.com/Events/TechDays/Belgium-2013

Kortom, ik vond de Techdays 2013 zeer geslaagd. Ik hoop jullie daar dan ook weer in 2014 te ontmoeten. Vraagje: welke sessies vond je de moeite waar en moeten iedereen bekijken? laat een berichtje achter in de comments.